torstai 12. helmikuuta 2015

Torstai

Eilen lähdettiin heti aamupäivästä Myyrmanniin ostoksille ja hakemaan mun kuukauden lääkesatsia apteekista. Mua rupesi kauheesti naurattaa että miltäköhän narkkarilta mäkin näytän kun heti apteekin ovista päästyäni avasin paketin ja otin pillerin naamaan ja huokaisin :D Sinne meni taas 44euroa alle kuukauden lääkkeisiin. Onneksi näköjään sossusta korvaavat mun lääkkeet, lähetin ekan kerran kuitteineen lapun sinne lääkkeistä kun totesin että jos mun lääkkeet kuukaudeksi maksaa noin 50euroa niin se on aika paljon mun äitiysrahoista.

 Mä rakastan kulmakonditorion katkarapuleipiä joten sinne oli pakko päästä juomaan aamukahvit ja syömään sitä leipää :)
Paikan päällä sitten osoittautui ajoitus huonoksi koska siellä oli neljä ihmistä lapsineen ennen meitä ja kaikki syöttötuolit oli varattu. Sitten vaihdeltiin sylejä ja yritettiin syödä vuorotellen ja juottaa Aadalle smoothieta. Ei ollut niin nautinnollinen aamupala ulkona mitä piti olla :D

Aada löysi leikkipaikan mistä ei olisi halunnut poistua sitten millään!

Aadan älyttömän suloinen reppukin pääsi mukaan :)
Aada sai tommosen hyljerepun myöhäisenä joululahjana ja keksin sille heti käyttöä. Siinä on pieni tasku mihin mahtuu just vaippa ja vaihtovaatteet reissuille. Siinä on myös kahva niin siitä voi taluttaa tota vauhtihirmua niin ettei se juokse kaikkien vieraiden ihmisten syliin :)
Pikakahvittelujen jälkeen mä halusin kierrellä vaatekaupoissa mutta Aada halusi jäädä leikkimään noilla laitteilla. Se oli ihan älyttömän haltioissaan ja yritti kiivetä kyytiin. Kona sitten jäi vahtimaan Aadaa laitteiden kyydissä ja mä kävin katsastamassa vaatekauppojen tarjonnasta, en kylläkään löytänyt mitään pakko saada :) Kun tulin takaisin Aada oli edelleen ihan täpinöissään ja alkoikin parkumaan kun napattiin syliin ja ajateltiin jatkaa matkaa :D Mä löysin Aadalle Br-leluista paketin missä oli kaksi marakassia! Korvat kiittää.



Citymarketista Kona osti Aadalle keittiön, pitkään on tuntunut siltä että se saattaisi jo sellaisesta tykätä. Mä olin haaveillut Brion puisesta hellasta tai ikean keittiöstä mutta tuo nyt oli alennuksessa ja ajaa asiansa. Aada ainakin tykkää ihan kauheasti siitä, hellasta kun painaa keskeltä siitä kuuluu veden kuplimista ja paistoääniä :D Kaikki pienimmät ja terävimmät osat otin talteen ettei satu mitään. Ehkä se into siitä laantuu jossain vaiheessa, nyt Aada on koko ajan mennyt pitkin kämppää joku kippo kädessä ja tekee soppaa. Tänään se haki olkkarista nuken ja vei sen makaamaan lampaantaljalle hellan viereen ja juotti sitä <3 Sitten tämä pieni tyttö otti pyyhkeen ja peitteli nuken nukkumaan!

Uuden keittiön kimpussa :)
Aterinten esittelytuokio
 Mä kävin vielä keskustassa eilen Aadan päikkäreiden jälkeen. Näin Viiviä ja kierreltiin keskustassa kauppoja. Kävin Polarn O Pyretillä hypistelemässä uusia vaatteita ja Name Itiltä ostin (taas) yhden trikoopipon Aadalle, joka muuten hukkui illalla kiitos Aadan.. Ehkä se jostain tulee vastaan vielä :D

Aika värjätä hiuksia?
 Ulkona on taas ollut kamalan jäistä, käytiin tänään Lidlissä mutta muuten ollaan oltu vaan sisällä ja sen on kyllä huomannut Aadasta. Se on juossut täysiä ympäri kämppää, tehnyt tuhmuuksia, kolhinut itseään ja kiukutellut. On se toki leikkinyt paljon keittiölläkin ja muilla leluilla mutta tuntuu ettei se virta lopu ikinä jos ei ulkoilla edes sitä kertaa päivässä kunnolla. Pomppi pinnasängyssä eikä meinannut millään nukahtaa kunnes vasta joskus kymmenen aikoihin.
Mulla on koko päivän särkenyt koko selkä niskasta alaselkään asti. Ei mitenkään pahasti mutta jos koskee tai nojaa johonkin kovaan niin sitten sattuu. Mutta liikunta kun tekisi hyvää ja kaikki on ihan jäässä ja joutuu kököttää sisällä niin hulluksihan tässä alkaa tulla.
Ostin apteekista itselleni rautatabletteja ja omega3 kapseleita, ajattelin että rauta voisi tehdä ihan hyvää kun mä tiedän että mun hemoglobiini on ollut aina huono, nyt on viimeaikoina tuntunut siltä että varmaan aika alhaisissa lukemissa on jälleen. Katsotaan jos nää auttais vähän tätä yleisolotilaa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti